Συνέδρια

10th Multilevel Conference, Utrecht University, 9-10 Απριλίου 2015

Ο Δρ. Τσιγκίλης, ο Δρ. Γρηγοριάδης, ο Δρ. Γραμματικόπουλος και η Δρ. Ζαχοπούλου συμμετείχαν με επιστημονική ανακοίνωση στο 10ο συνέδριο για την Πολυεπίπεδη Ανάλυση που διοργανώθηκε στο πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης στις 9-10 Απριλίου. Ειδικότερα, ο Δρ. Τσιγκίλης παρουσίασε στην ανακοίνωσή του μέρος των αποτελεσμάτων της κύριας έρευνας του έργου Early Q-Thales με τίτλος "Multilevel factorial validity of the Student-Teacher Relationship Scale: an item parceling approach".  Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε το πλήρες πρόγραμμα και την περίληψη της παρουσίασης.

Multilevel Conference program & abstracts


21st CENTURY ACADEMIC FORUM CONFERENCE AT HARVARD

Η Δρ. Ζαχοπούλου, ο Δρ. Γραμματικόπουλος, ο Δρ. Γρηγοριάδης και η Δρ. Κούλη συμμετείχαν στο διεθνές συνέδριο "21st Century Academic Forum Conference" το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, στην Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών, την περίοδο 8-10 Μαρτίου του 2015.

Η Δρ. Ζαχοπούλου, ο Δρ. Γραμματικόπουλος, ο Δρ. Γρηγοριάδης και η Δρ. Κούλη συμμετείχαν με 4 παρουσιάσεις οι οποίες αφορούσαν αποτελέσματα από την πιλοτική έρευνα, αλλά και την κύρια έρευνα του έργου Early Q-Thales.

Ειδικότερα πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω παρουσιάσεις:
(α) Examining the relationship between Greek early childhood education quality and young children's mathematical competence,
(b) Evaluating the quality of movement activities in the Greek early childhood education settings,
(c) Classroom interactions and teachers' workplace wellbeing in the Greek early childhood education system, and
(d) Evaluating children's motor creativity in the Greek early childhood education system.

Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα και τα πρακτικά του συνεδρίου.
Harvard International Conference proceedings




'EARLY CHANGE Workshop’:

International Perspectives on Early Childhood Education






Η Επιστημονική Υπεύθυνος του ερευνητικού έργου EarlyQ – ΘΑΛΗΣ Καθηγήτρια Ε. Ζαχοπούλου παρουσίασε το ερευνητικό πρόγραμμα και αποτελέσματα από την πιλοτική έρευνα του έργου στο ‘EARLY CHANGE Workshop: International Perspectives on Early Childhood Education’, που διεξήχθη στην Θεσ/νίκη (Συνεδριακό Κέντρο Τράπεζας Πειραιώς), το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014.
Ακαδημαϊκοί και ερευνητές από 7 χώρες (Ελλάδα, Πορτογαλία, Φιλανδία, Δανία, Βραζιλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία) παρουσίασαν θέματα που σχετίζονταν με τις καλές πρακτικές στην προσχολική αγωγή, την παρατήρηση ως εργαλείο αξιολόγησης, κλπ.


Δείτε το πρόγραμμα του workshop εδώ





 
6th International Conference of Education, Research and Innovation, Σεβίλλη, Ισπανία, 18 – 20 Νοεμβρίου 2013
Η Καθηγήτρια Ε. Ζαχοπούλου, η Δρ. Κούλη, ο Δρ. Γραμματικόπουλος και ο Δρ. Γρηγοριάδης συμμετείχαν στο Συνέδριο ICERI 2013 (http://iated.org/iceri2013/) και παρουσίασαν αποτελέσματα από την πιλοτική έρευνα του έργου με δύο εισιηγήσεις
1.    Adaptation of ECERS-E in the Greek educational settings: preliminary results from the “THALES – EARLY Q” project
2.    The ECERS-R as a predictor of children’s outcomes: the effect of ‘Language and Reasoning’ scores on the PPVT-IV results




   



LINQ Conference 2013



Το ερευνητικό πρόγραμμα ‘EARLY Q’ παρουσιάστηκε στο Διεθνές Συνέδριο ‘Learning Innovations and Quality Conference - LINQ 2013’. Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια του 3rd Parallel Session ‘Selected EU & International Project (part 1), με τίτλο ‘Quality Management: Evaluation, Standards and Certification’.

http://www.learning-innovations.eu/2013/conference


Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στην Ρώμη, 16 και 17 Μαΐου 2013

Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου εδώ
Δείτε την περίληψη της παρουσίασης εδώ


Early-Q project in two greatly respected international conferences

24th EECERA conference ‘US, THEM & ME: Universal, Targeted or Individuated Early Childhood Programmes’ , (7-10 September, Crete, Greece)

   
   

&
BERA annual conference 2014, Institute of Education, University of London, UK (23-25 September)

 
   

Dr. Zachopoulou, Dr. Bhering, Dr. Gregoriadis, Dr. Grammatikopoulos and Irida Alexopoulou participated and presented further results and findings from the pilot study in the biggest annual European conference on early childhood education (EECERA) and the biggest conference on research in education in the UK (BERA).
International audience, academics, and researchers attended the symposia organized by the research team members of the Early-Q project showing great interest in the project’s further findings. Thoughtful discussions followed the presentations and many topics regarding the project’s objectives were analyzed.

For further details:
http://beraconference.co.uk
http://www.eecera2014.org

16th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction

 

Η Δρ. Ζαχοπούλου, ο Δρ. Γραμματικόπουλος και ο Δρ. Γρηγοριάδης συμμετείχαν στο διεθνές συνέδριο "16th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction" το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Cyprus University of Technology, στη Λεμεσσό της Κύπρου, την περίοδο 25-29 Αυγούστου του 2015. Το συνέδριο διοργανώθηκε από τον Ευρωπαϊκό φορέα EARLI (European Association for Research in Learning and Instruction)..

Η Δρ. Ζαχοπούλου, ο Δρ. Γραμματικόπουλος και ο Δρ. Γρηγοριάδης συμμετείχαν με 3 παρουσιάσεις οι οποίες αφορούσαν αποτελέσματα από την κύρια έρευνα του έργου Early Q-Thales.
Ειδικότερα πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω παρουσιάσεις:
(α) Early-Q project: Examining the quality of ‘space and furnishings’ of Greek ECE
environments
(β) Using ECERS-R to examine the quality of Greek ECE environments: Results from Early-Q
THALES project
(γ) Mathematics quality environment evaluation in early childhood education using ECERS-E
Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα και τα πρακτικά του συνεδρίου. http://www.earli2015.org/programme/

 

25th EECERA Annual Conference -Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood

Η Δρ. Ζαχοπούλου, ο Δρ. Γραμματικόπουλος, ο Δρ. Γρηγοριάδης, , και η Δρ. Κούλη συμμετείχαν στο διεθνές συνέδριο "25th EECERA Annual Conference -Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood" το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Autonomous University of Barcelona, στην Ισπανία την περίοδο 7-10 Σεπτεμβρίου του 2015. Το συνέδριο διοργανώθηκε από τον Ευρωπαϊκό φορέα EECERA (European Early Childhood Education Research Association).
Στα πλαίσια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της κύριας έρευνας του έργου, οργάνωσαν το Συμπόσιο με τίτλο ‘Evaluation of the early childhood education in Greece: Results from the main study of “Thales Early-Q” project’. Στα πλαίσια του συμποσίου, έγιναν οι ακόλουθες τρεις παρουσιάσεις:
(α) Evaluating the Early Childhood Education & Care quality. Initial results of the application of ECERS-R in Greece
(β) Examining the association between classroom-level interactions and the quality of teacher-child relationships
(γ) Psychometric properties of the Greek version of ECERS-R using an item response framework

Πραγματοποιήθηκαν, επίσης, και οι ακόλουθες δύο παρουσιάσει,ς για την διάδοση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής και της κύριας έρευνας του έργου
(δ) Quality environment for movement activities in Greek Early Childhood Education
(ε) Quality in Early Childhood Education and Care Environments: A comparison between day care centers and kindergartens in Greece

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα και τα πρακτικά του συνεδρίου. http://www.eecera2015.org/conference

 

 
previous works
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνεται άμεσα τα νέα μας!